Znakomitym pomysłem na zdobycie sobie przychylności klienta lub potencjalnego świadczeniobiorcy naszych usług jest obdarowanie go czymś, co zaskarbi jego zmysły. Mamy tu na uwadze upominek o niezbyt wielkiej wartości materialnej, ale jednak mocno oddziałujący na jego opinię o darczyńcy. Oczywiście w takiej sytuacji świetnie sprawdzają się czekoladki reklamowe. Pyszne wiktuały owinięte w papierek z logo naszej firmy czy instytucji. Czekoladki reklamowe możliwe są do przekazania także w formie przemyślnie i ze smakiem sformowanej bombonierki. W takiej sytuacji zadowolenie i satysfakcja klienta są jeszcze większe. Dlatego warto się zastanowić, konstruując budżet na działania promocyjne i formując plany marketingowe, czy nie sięgnąć po to dość proste, aczkolwiek bardzo skuteczne rozwiązanie. Można w trakcie tych przemyśleń postawić się choć na chwilę w pozycji potencjalnego odbiorcy. Pomyśleć, co może on czuć, gdy sięga po czekoladowy smakołyk owinięty w nasz papierek firmowy. Na pewno są to przyjemne doznania.